2 دیدگاه

با سلام میخواستم بدونم ب۲ بهتر است یا متادون؟

و عوارض اصلی ب۲ چیست؟

پاسخ داده است
گمنام دیدگاهش را نوشته است

باسلام
به امید و آرزوی خوب وبهتر شدن حال و روز شما
جواب اینکه b2بهتر است یا متادون براتون میگم ؟

اول از اینکه توکل کنید به خدا نماز بخونید و دعا کنید که خدا بهتون کمک کنه که بی شک خدا به شما کمک می‌کنه .

دوم اینکه همه چی به اراده طرف بستگی داره همون جوری که روز اول به اعتیاد وابسته شدی همون جوری هم ازش دل بکن ولی واقعا و از ته دل دل بکن .

سوم اینکه هرچیزی که شمارو به مواد یادتون میندازه رو بندازیدش دور و از زندگیتون حذف کنید از همه مهم تر ۱ همون رفیق های ناباب که باهاشون سر پاتوق بودید و نعشعه میکردید .۲تمامی وسایل های مصرف مواد رو بندازید دور . عکس و فیلم های که موقع مصرف مواد از خودتون گرفتید رو حذف کنید و اگه امکان داره از محلی که شما در آنجا پاتوق میکردید و مصرف مواد میکردید رو از اون جا دور شوید هیچ چیز که از سالم بودن و سلامتی خودتون که بهتر نیست پس برای خودت و سلامتیت این کارو کن اگه فک می‌کنی رفیق های نابابت بهت زنگ میزنن و شمارو در زمان ترک وسوسه میکنن و یا حتی تحقیر سیم کارت های خودتو عوض کن تا شمارتو نداشته باشن که بهت زنگ بزنن.

{جواب نهایی من اینه:}
که اگه شما تریاک و شیره مصرف میکردید برای ترک اون از b2 استفاده کنید بهتره چون مورفین نداره و یک نوع مسکنه و شما رو از بیخوابی و دل درد و پادرد بهتر می‌کنه اگه بخواین شما از متادون استفاده کنید برای ترک که اصلا ترک نکنید چون همون تریاکتون رو بکشید خیلی بهتره از متادون چون متادون مورفین خالص هست و شیمیایی هست و شما بد تر بیمار و حال تون رو خراب تر می‌کنه پس هیچ وقت از متادون برای ترک تریاک استفاده نکنید که بی شک تریاک خطرش کم تر و بهتر از متادون هست … اما نکته قابل توجه و مهم اینه که حواستون خیلی باشه که درسته قرص b2. مورفین نداره و تو ازمایشاتون هم تست مورفین رو منفی نشون میده .. اما قرص b2 وابستگی و اعتیاد اوره نباید خیلی مصرف کنید .
(طریقه مصرفش هم اینه که شما الان که تریاک رو استفاده کردید بزارید ۲۴ ساعت بگزرع خوب که خمار شدید و دیگه تحمل نداشتید نصف قرص b2 را زیر زبانتان بگزارید تا آب شود و ابش را غورت دهید تا ۳ روز بیشتر سعی نکنید استفاده کنید از این شب تا این شب موقع خواب که درد داشتید فقط روز های اول نصف قرص را بخورید و کم کم نهایتا تا یک هفته بعداز ۳ روز یک چهارم قرص را بخورید در طول روز هم برید با خانواده بیرون گردش و خودتون رو سرگرم کنید و در کنارش به شدت مایعات بخورید مثل چایی .هندوانه و اب میوه و غیره ..‌ تا زود تر دفع بشه کامل که از بدنتان مورفین دفع شد دیگه قرص را استفاده نکنید بعد ۱ هفته چون گفتم وابستگی داره و استفاده بیش از حد قرص باعث تیک عصبی و اختلالات اعصاب و روان و اختلال تو سیستم گوارش و باعث توهم افراد میشه پس خیلی مراقب خودتون باشید و بیشتر از ۱ هفته و شبی نصف و یا اگه میتونید یک چهارم قرص استفاده نکنید … ممنون

((به امید و آرزوی اینکه که زود تر ریشه بیماری اعتیاد از جامعه ما ریشه کن بشه و جوانان ما همه شأن سالم و تندرست باشن . انشالله .. یاعلی مدد ))

محسن دیدگاهش را نوشته است

خداخیریت بده مطمعنم کردی

دیدگاهتان را بنویسید