19 دیدگاه

۲با سلام

۲مصرف بنده شیره تریاک بود (نزدیک ۱۲ سال که قبلا تریاک و در ۴ سال اخیر شیره تریاک) در یکی از کلینیک های تبریز با قرص زیر بانی بوپره نورفین شروع به درمان کردم و از روز اول با نظر پزشک محترم از تعداد قرص ۳ عدد شروع کردم و الان ۴۷ روز است که آن ۳ عدد قرص را به ۲ عدد رساندم ۲که به شکر خداوند مهربان الان ۵۵ روز است که آرام آرام هم وضعیت جسمی و هم وضعیت روحی ام رو به بهبود است واز این لحاظ است که دکتر و روانشناس زحمتکش ام از این کار من به من روحیه میدهند و میفرمایند که شما سماجت به خرج دادید و فرد با اراده ای هستید و مرا تشویق میکنند ، ولی سوال بنده از شما جنابعالی این است که اگر به گفته دکتر و روانشناس ام که از شش ماه تا یکسال شما باید این قرص را بخورید و عجله نکنید ، بعدا من به این قرصها معتاد نشوم و نوع اعتیادم به جای تریاک به قرص تبدیل نشود و یکی از کارشناس شما جنابعالی هم نوشته بودند که در جلسات رواندرمانی و غیره شرکت کنم ولی بنده به لحاظ اینکه در دانشگاه کارمند هستم به دلایلی نمیتوانم در بعضی جلسات شرکت کنم ولی خودم به امید خدا سعی می کنم روش زندگی ام را تغییر دهم و این را هم بگم که بنده به غیر از آن مواد فروش ، دوست و رفیقی ندارم که بااون نشست و برخاست کنم ، آیا واقعا تورو خدا بعد از شش ماه یا یکسال یا هر چند مدتی که دکترم صلاح بدانند بنده میتوانم به درمان واقعی برسم لطفا مرا به بزرگواری خودتان ببخشید و بیشتر توضیح دهید ، خیلی خیلی ممنونم

۲

پرسش برای پاسخ های جدید بسته شده است.
دیدگاه تازه ای را پذیرفت

ببین دوست عزیز خودتو بیچاره کردی رفته! مثل این میمونه بگی من دوازده سال تریاک میکشبدم الان شش ماهه مرتب هرویین میکشم و شکر خدا تریاک را ترک کردم! به اون دکتر حرومزادت بگو مادر … مادر … تو عوارض این قرص بوره نورفین را میدونی چیه؟ اعتیادش از تریاک بدتره! خود من مثل شما سرم اومد! روزی یه بسط تریاک سیخی میکشیدم تا غروب هم سرحال و سرخوش، اومدم اونو بزارم کنار رفتم دکتر گفت قرص بخور و از روزی یه نصف قرص الان درحال خوردن روزی چهارتا قرص زیر زبونی ام و جالبه هفته قبل زنگ زدم کلینیک برا ترک قرص میگه شما باید بری رو تریاک یا شیره تا ما بتونیم ترکت بدیم اخه قرص متادون و ب۲ ترک نداره! از قول من حتما به دکترت بگو اگر خیرخواه مریضت هستی که خدا روز بروز موفقترت کنه ولی اگه از سر غرض یا نا آگاهی و پول پرستی داری مردم را بدبخت میکنی سرت به …

حامد مظفری دیدگاهش را نوشته است

تو رو خدا تا اخر عمرتون تریاک بکشید. اصلا برید هرویین بکشید ولی نرید سمت قرص متادون یا بوپره نرفین یا همون B2، تریاک و هرویین رو میشه ترک کرد. ولی متادون و بوپره نرفین رو نمیشه… خدا از سر تقصیرات این دکترای احمق قرص فروش نگذره… ایشالا این بلا سر خودشون و خانواده شون بیاد. من ۶ ماه تریاک میکشیدم. حماقت کردم رفتم دکتر. بی شرف ۲ سال به من قرص فروخت. خواستم متادون رو ترک کنم. نزدیک بود سکته کنم. ترکش به نظر من محاله. چون ۶ ماه باید هر روز خماری شدید بکشی که بتونی بزاریش کنار. که محاله… الان دوباره دارم شیره و تریاک میکشم. که بتونم بزارمش کنار.. من از اعتیاد متنفرم. متنفر… تو رو خدا سمت متادون نرید. خانمان سوزه. بیچاره کننده اس. میل زندگی رو از ادم میگیره. افسردگی میاره. ادم دوست داره خود کشی کنه. من دچارش شدم که دارم اینا رو میگم.. به کلام الله مجید. عین واقعیت رو گفتم. نرید سمت متادون و بوپره نرفین.

حسن دیدگاهش را نوشته است

سلام ِِ. بنده ۵ سال مصرف تریاک میکردم بعد ۵سال ترک کردم ب سختی. وای دوباره لغزش کردم . بعد ۲سال b2خوردم. خودم را تیکه تیکه کردم نتوتنستم b2 را ترک کنم . ترو خدا نخورید. ب جایش کم کم مصرف کم کنید. بروید ب کنگره ۶۰٫ کلنیک فقط پول میگیرن و ب فکر شما نیستن. تشویق میکنن که افرین مصمم هستی قوی هستی همین که اومدی. که هرماه پول بگیرین.

ارمان دیدگاهش را نوشته است

در طول عمرم فقط یک بار اونم درحد چنتا پوک زدم چن روز بگذره تست اعتیاد منفی میشه ؟

آرش دیدگاهش را نوشته است

با درود خدمت همه هموطنهای گرامی
دوتا دوست بودیم ۹ ماه مرتب روزی ۱ گرم شیره میخوردیم که این روزی یک گرم تقسیم میشد به سه تا چهار وعده در روز! الان ۴روز میشه دوتامون اقدام به ترک با قرص b2 کردیم،با روزی سه چهارم یک عدد قرص! حال دوستم خیییلی خوب شده انگار نه انگار معتاد بوده ولی حال من هنوز خرابه که البته امیدوارم بهتربشم. منظورم از این عرایض این بود که قرص یا شربت یاهرچیزدیگه اتحادیه یاصنف نداره یا قانون ازپیش تعیین شده که بعضیا میگن ترک چهار روزه بعضیا میگن دو هفته بعضیا … خلاصه طول مدت ترک بستگی به اولا اکوسیستم بدن خودت داره دوما به تغذیه بعد اینها به آدمهای دور و بر… شرایط مادی و اخلاقی خانواده های من و دوستم یکی هستند ولی اکو سیستم بدن اون جوری بود که توی مدت کوتاهی از بدنش دراومد و امروز که دیدمش انگارنه انگار معتاد بود.

دیدگاهتان را بنویسید