5 دیدگاه

سلام 

اگر قرص ب۲ همزمان با تریاک مصرف شود ایا عوارضی دارد

پرسش برای پاسخ های جدید بسته شده است.
دیدگاه تازه ای را پذیرفت
اصغر ترقه دیدگاهش را نوشته است

اره داداتریاک تنها بزن حالشو ببر

بهنام دیدگاهش را نوشته است

سلام دکتر من ب۲ مصرف کردم ۱۴ ساعت گذشته از روش لورازپام بخورم ایراد داره؟

علی دیدگاهش را نوشته است

با سلام من ۵ سال شیره مصرف میکنم و ۳روزه اقدام به ترک کردم و امروز یه قرص بی ۲ خوردم و شیشه کشیدم و الان عرق سردم کرده و حالم بهم میخوره حالا باید چه کنم

داریوش دیدگاهش را نوشته است

باید زود از روش بکشی یا بخوری. اگرم شربت متادن دم دست بود یا از عطاری میخریدی میخوردی خوب میشدی ولی نباید متادنو ادامه بدی بعدش فقط بکش.ب۲ نخور

بابک خوش دیدگاهش را نوشته است

من مصرفم هرویین بود ،راستش خسته شده بودم یعنی از چقتی که رفتم کمپ واومدم بیرون دیگه مواد لذتی برام نداشت جز حال خرابی وعذاب وژدان از طرفی هم مستعسل برای ترک ،میخواستم ولی نمیتونستم ،تا اینکه یکی از دوستان مولا برام یک نسخه پیچید که B2 بخور تمومه ترک میکنی ،منم نه گذاشتم ونه برداشتم رفتم از ساقی دارو B2 تهیه کردم گذاشتم زیر زبونم ،چشمتون روز بد نبینه ،عرق سردی یهوروکمرم نشست لحظه به لحظه خماریم بیشتر میشد تا به جایی رسید که نای حرف زدن رو نداشتم ،به دوستم گفتم بریم جنس بگیریم مصرف کنم خوب شم ،حالا هرچی میکشیدم قرص مورفین رو پس میداد ،خیلی خطرناکه نخورید لا اقل باید سه روز از خماریتون بگذره بعد اقدام به خوردن پوپرونورفین کنید ،جدا مرگ رو به چشم دیدم ازاین قضیه چند سال میگذره یادش که میوفتم موبه تنم سیخ میشه ،یا حق به امید پاکی تمام جوانان ایران عزیز

دیدگاهتان را بنویسید